Κέντρο ρεφλεξολογίας στην Θεσσαλινλικη

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2015

Μάθετε πως θα βελτιώσετε την πέψη σας με 3 εύκολες συνήθειες

Είναι φυσιολογικό για όλους μας να αισθανόμαστε φουσκωμένοι και νυσταγμένοι μετά από κάθε γεύμα, ειδικά αν το γεύμα μας αποτελείται από βαριά ή ανθυγιεινά φαγητά. Τι συμβαίνει όμως αν η διατροφή μας στηρίζεται σε υγιεινές συνήθειες και φυσιολογικές ποσότητες και ακόμη αισθανόμαστε έτσι μετά από κάθε γεύμα;Δοκιμάστε να αποφύγετε τους 3 παρακάτω συνδυασμούς στο επόμενο γεύμα σας και παρατηρήστε αν υπάρχει αλλαγή στον τρόπο που αισθάνεστε μετά από το γεύμα σας:- Πόσιμο παγωμένο νερό κατά τη διάρκεια του γεύματος Είναι καλύτερα να αποφύγουμε να πιούμε παγωμένο νερό κατά τη διάρκεια του γεύματος. Αν θέλουμε να πιούμε νερό θα πρέπει να είναι σε θερμοκρασία δωματίου, καθώς το παγωμένο νερό συστέλλει τα αιμοφόρα αγγεία που εμποδίζουν την ικανότητα του σώματος να αφομοιώσει τα τρόφιμα και να απορροφήσει τις θρεπτικές ουσίες. Με το παγωμένο νερό στερεοποιούνται και δυσκολεύεται πολύ η διαδικασία της πέψης. Έτσι νοιώθουμε την ενέργεια του σώματός μας πεσμένη αφού ο οργανισμός μας κάνει μεγάλη προσπάθεια να χωνέψει αυτά που έφαγε. Η καλύτερη λύση είναι να πιούμε ζεστό νερό με λίγο λεμόνι, ή πράσινο τσάι πριν από την έναρξη του γεύματος για να βοηθήσουμε την πέψη μας.- Κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων πρωτεϊνών σε συνδυασμό με άμυλοΟ συνηθισμένος συνδυασμός τροφίμων όπως μπριζόλα και πατάτες, χάμπουργκερ και πατάτες, προκαλεί δυσπεψία και γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση και οφείλεται στην πρωτεΐνη που έχει βραδύτερο ρυθμό πέψης, ενώ το άμυλο χωνεύεται πιο γρήγορα. Η καλύτερη λύση είναι να τρώμε τις αμυλούχες τροφές σας πρώτα και στη συνέχεια να τρώμε τις πρωτεινούχες τροφές. Για την καλύτερη υγεία του οργανισμού μας μπορούμε να συνδυάσουμε τις αμυλούχες τροφές μας με λαχανικά.- Κατανάλωση μεγάλης ποσότητας νερούΗ μεγάλη κατανάλωση νερού στα γεύματα προκαλεί δυσπεψία και μας κάνει να νιώθουμε πρησμένοι. 'Οταν τρώμε, η τροφή εισέρχεται στο στομάχι και αμέσως απελευθερώνεται μια ουσία που ονομάζεται υδροχλωρικό οξύ (εκκρίνεται από το στομάχι)  η οποία βοηθά στην επεξεργασία τροφίμων. Το υδροχλωρικό οξύ σπάει τα μεγαλύτερα κομμάτια τροφής σε μικρότερα κομμάτια, οπότε αν πίνουμε νερό, θα δυσκολέψουμε την διάσπαση των τροφών στο στομάχι μας.  Η καλύτερη λύση είναι να πίνουμε πολύ νερό 1 ώρα πριν ή μετά τα γεύματα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου